January 3, 2013

Le story of Adi Imran

Assalamualaikum guyss :)

Hehew bosannyaa duduk rumah. Menganggur. Dah 18 kan. Dah tak sekolah kan. Nak kerja pun belum masa lagi. But tengah belajar motor. Then maybe sambung belajar kereta.

Kekadang rindu classmates, schoolmates. And okkkk... Tahniah kepada classmate saya yang kacak, bergaya, tough, tegap, pandai....apa lagi? Hua hua segala galanya dia. Kenapa sy cakap tahniah? sebab last week dua hari sebelum new year, dia sambung belajar kat Universiti Tun Hussien Onn Malaysia di Batu Pahat Johor course Pra-Diploma Engineering sementara nk tunggu result. Wuuu engineering.

Aku tahu Adi Imran. Kau memang pandai. masa form4 kau ingat tak? Kau memang pemalas kan? kerja sekolah mesti copy paste je. Mmg pemalas habis ah wa cakap lu! Tapi masuk je form5, kau berubah. Semua subjek science dengan Engineering Drawing dlm group melayu kita kau conquer. Serious aku jealous dgn kau sbb kau semakin pandai dari aku. Hihi :>

So yeah Adi. Sebagai kawan, aku bangga dengan kau. TOOOO PROUD!! Nanti bila kau dah betul betul jadi engineer, jangan lupa kitorang tau. Nnt buatkan rumah aku k hihi.

Sesiapa yg baca, doakan kejayaan dia :)