December 15, 2011

Meet them!

Assalamualaikum~
Hello peeps. How's life? hee, sory pasal dah lama tak update blog >< busy sikitt *konon.

Buat julung-julung kalinya semalam aku pergi times square sorang-sorang. Pfffttt -__- Takut jugak lah kan tp takpe, Allah is always by my side ^^ and ade orang tuu concern bout mehh. Thankyouu yaa cutie :P

Tunggu ktm punyalah lama. Habis peluh badan aku. Then sampai2 times square terus cari Tutti Frutti! Dahaga nokkss! Tengah tengah makan, tetiba disapa Khedir. Okay, handsome kau sekarang nohh! Tapi poyo tu tetap ada *ngehh ngeh.

Tujuan asal pergi times square sebab ada reunion. Tapi hmmm.. Reunion kebendanya kalau dah sume bawak haluan sendiri?! Lantak p lah situ :P aku dgn Khedir and kakak dia pergi tgk Ombak Rindu. Kayy foinee, ombak rindu best gilaa! Lawak, sedih! Tapi kenapa aku tak nanges? sume orang dok nanges bagai -_- *pelikpelik

Sebelum balik sementara nak tunggu hujan reda, karok kejap dgn Khedir. Suara aku sumbang! Jangan gelak! >< Suara kau sedap. kalah Faizal Tahir, pffttt -,-

Kay laa. Takde ape nak cerita dah. Kita show off gambar jela. 
(ni je gambar yg dapat snap) :(


me an Khedir. *sory gelap


That's all for today :) Thanks for reading.